מטבחים בחיפוי זכוכית טרנד המשלב חדשנות וסטייל

תוכן עניינים

חיפוי זכוכית הטרנד הכי עכשווי

כשחושבים על מטבח, עולה בראש בדרך כלל תמונה של חלל משולב עם עיצוב מטבח סגנון כפרי, עם סירים מהבילים על הגז, ניחוחות הבוקעים מהתנור ועיצוב ביתי וחמים ההולם את האווירה המשלימה את החוויה הקולינרית. התחושות האלו הן חיוביות בעיקרן והן מה שגורם לאנשים לרצות לחזור הביתה, אל התחושות הנעימות והמאכלים המנחמים. 

אולם לצד התחושות הללו חשוב לזכור כי מגמות העיצוב בשנים האחרונות הן בעלות נופך מודרני יותר, מה שמשפיע על הנראות של כל הבית וכמובן גם של המטבח. כלומר, אם פעם היה ברור שהמראה של המטבח, כמו גם חומרי הגלם ממנו הוא עשוי צריכים להיות ביתיים, הרי שכיום המטבח מיישר קו עם הטרנדים האחרונים בעולם עיצוב הפנים וניתן להבחין ביותר מטבחים בעיצוב מודרני, מדויק ובעל אמירה ברורה. 

 אחת הדוגמאות הבולטות ביותר למטבח בעיצוב מודרני היא מטבחי זכוכית. מטבחים מהסוג הזה לא מהססים לעשות שימוש נועז בזכוכית על כל תכונותיה והם גם בדרך כלל בעלי צבעוניות מיוחדת במינה, הנובעת מהשילוב בין חיפויי זכוכית מאוירים לבין זכוכיות בהירות במרקמים שונים – מט, מבריק, חלבי ושקוף. אם אתם חושבים על התקנה של מטבח זכוכית, יש כמה דברים שחשוב שתדעו לפני הרכישה, על-מנת שהיא תהיה מוצלחת ותוכלו ליהנות מהמטבחים במשך שנים רבות.

היתרונות של מטבחי זכוכית על-פני מטבחים אחרים

השלב הראשון בתכנון מטבחים מעוצבים, הוא מדידה של חלל המטבח ושל האלמנטים השונים בו. ראשית יש למדוד את האורך והגובה של קירות המטבח ואת אורך הרצפה בחלל. בשלב הבא יש לבצע מדידה של האלמנטים המרכזיים במטבח כגון גובה ואורך חלונות המטבח, גובה ואורך פתח הדלת, גובה הברז, המיקומים של הגז והכיור במטבח ועוד. יש להקפיד על מדידה מדויקת עד למילימטר, על מנת להימנע מטעויות בתכנון.

מטבח מעוצב בצורת ח עם כסאות בר

מטבחי זכוכית לא מתאימים לכל אחד

כאמור, השימוש בזכוכית מאפיין מטבחים מודרניים יותר. אם שאר הבית שלכם מעוצב בסגנון אחר, אולי כדאי לשקול להמשיך עם הקו המנחה ולא להתהדר דווקא במטבח נוצץ עם חיפויי זכוכית מאוירים או חזיתות המשלבות גוון חלבי עם שקיפות מלאה. עיצוב פנים ברמה גבוהה הוא כזה המצליח ליצור קו מקשר בין כל חלקי הבית ומטבח מזכוכית יראה מוזר ותלוש בבית שמעוצב כולו בסטייל כפרי, למשל. לכן, אל תבחרו מטבח רק בהתאם לטרנדים האחרונים בתחום ובהתאם למה שראיתם בבתים של אחרים. 

היו קשובים לעצמכם וכמובן קחו בחשבון את העיצוב של שאר מרחבי הבית. יחד עם זאת, כשמדובר על עיצוב מודרני ניתן לציין כי מטבחי זכוכית קונים בדרך כלל אנשים מיוחדים. כאלו שהזיקה לעיצוב זורמת בדמם מצד אחד ומצד שני הם מעוניינים במטבח יוקרתי ולא שגרתי.

מטבח זכוכית מתאים גם למי שמעוניין לתת דרור ליצירתיות שלו, שכן הזכוכית מעניקה אפשרויות כמעט בלתי מוגבלות ל "משחקים" של צבעים וטקסטורות. אם אתם מזדהים עם הגישה הזו, כנראה שיתאים לכם מטבח מזכוכית. כעת רק נותר לבחור חברה אמינה, ותיקה ומקצועית שתוכל להתאים לכם את מטבח הזכוכית המושלם עבורכם.

מטבח לבן - טופ קיטשן

חברת מטבחי טופ קיטשן – הבית של מטבחים בחיפה והקריות בכל סגנונות העיצוב. אצלנו תמצאו מטבח כפרי או מטבח מודרני, מטבחי יוקרה ואפילו מטבחי זכוכית. רוצים להתחיל לתכנן את המטבח החדש שלכם? צרו איתנו קשר לקבלת הצעה משתלמת!

שתפו את הפוסט

תוכן עניינים

חפשו אותנו ברשת

פוסטים פופולאריים

מחפשים מטבח חדש?

התקשרו לטלפון 04-849-4444 או השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם.

צרו קשר

לקביעת פגישה עם אדריכל ועם מעצבת הפנים השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן